Kaj je to? Lahko bi napisali, da so koncentrati nekaj, kar ponuja, da iz nekaj naredimo še več. Kaj naj bi to pomenilo? To pomeni, da kupimo npr. 1l nekega čistila, ki nam omogoči, da iz njega naredimo 10l čistila, ta pa bo enako dobro služi svojemu namenu, kot na začetku. Torej enako dobro, kot kakšno drugo čistilo, vendar bi le tega potrebovali 10l že na samem začetku to pa pomeni desetkratno ceno. Iz tega lahko takoj sklepamo, da mora drugo čistilo 10 x ceneje (najmanj) od prvega. V katerem koli drugem primeru pa je prvi cenejši navkljub majhni količini. Tukaj smo lahko videli, da ni nujno, da je nek izdelek, ki je najdražji nujno tudi resnično najdražji, ker je lahko drug izdelek koncentriran in nam omogoča, da z njim operemo več, kot z drugim. Enako na je tudi na področju prehranskih dopolnil, raznih kremah… Tukaj se lahko naučimo, da najceneje ni vedno najceneje. |