Trženje izdelkov v današnjem svetu ne pozna meja. Najpogostejši in verjetno tudi najstarejši način trženja večjemu številu ljudi je zagotovo klasična trgovina, ki ponuja veliko različnih izdelkov na enem mestu in kupcu omogoča dokaj hiter in enostaven dostop do izdelkov. Nekateri še vedno prisegajo na prirejanje raznih javnih in zasebnih predstavitev izdelkov, kjer ljudem predstavijo določen izdelek in dodajo nekaj svojih izkušenj z njihovo uporabo in so v veliki večini uspešni pri svojem delu. Vendar nam ta način vzame veliko več časa in od nas zahteva veliko več izkušenj, kot ostali,... Načinov je še veliko, vendar bi se sedaj raje osredotočili na način, ki je vedno bolj priljubljen in postaja svetovni trend. To je mreženje in distribucija izdelkov z priporočilom določenih izdelkov in s tem ustvarjanjem ustne reklame in ustvarjanjem določene mreže končnih potrošnikov, ki jim omogočite hiter in enostaven dostop do zelo kvalitetnih in ugodnih izdelkov preko spleta. Reklama postaja iz dneva v dan dražja in nezanesljiva saj nikoli ne vemo kako učinkovita bo. V primeru direktne distribucije od proizvajalcev do potrošnikov se cena izdelka zmanjša, kvaliteta pa ostane enaka. Torej je bistvo, da z ustno reklamo ustvarimo veliko mrežo končnih potrošnikov in jih preusmerimo iz klasične na internetno trgovino in s tem ustvarjamo promet. Vendar kako priti do tega načina trženja izdelkov? |