Na trgu skoraj ni mogoče najti izdelka, ki nebi ponujal nekakšne garancije, ki je jamstvo za določeno kvaliteto izdelka. Daljša kot je garancijska doba izdelka, večjo kvaliteto lahko pričakujemo od izdelka, saj to v večini primerov pomeni da bo izdelek brezhiben dlje časa kot ostali in se nanj lahko zanesemo. Obstajajo pa tudi druge in uporabnikom še bolj prijazne oblike garancije. Ena izmed njih je zagotovo garancija na zadovoljstvo stranke. Kaj to pomeni? To pomeni, da stranka, ki je določen izdelek kupila le ta izdelek kadarkoli v določenem obdobju iz kakršnega koli razloga enostavno vrne trgovini in zahteva drug izdelek ali povračilo zneska izdelka.Mogoče se tukaj skriva le ena slaba lastnost. Enakega izdelka ne moremo več kupiti v obdobju enega leta, vendar pa to ni nič takega, saj izdelka verjetno ne potrebujemo, saj ga v nasprotnem primeru nebi vračali. Izdelek ima seveda poleg te tudi osnovno garancijo, vendar, če govorimo o zanesljivosti podjetja, ki ponuja garancijo nima primerjave z strankinim zadovoljstvom do izdelka. Pove pa tudi veliko o podjetju samem in njegovem zaupanju v kvaliteto lastnih izdelkov. |